بیلد 10558 جدید ویندوز 10

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

بیلد 10558 جدید ویندوز 10

مایکروسافت بعد از ارائه رسمی ویندوز 10 شروع به کار بروی بیلد های دیگری از این ویندوز کرده است و بیلد جدیدی را به صورت غیر رسمی ارائه کرده است.

در ادامه مطلب درباره این بیلد جدید بیشتر توضیح خواهیم داد.

مایکروسافت اعلام داشته که پس از رویداد 6 اکتبر (سه شنبه پیش رو)، بیلد جدیدی از ویندوز 10 برای کامپیوتر‌ها و موبایل عرضه می‌شود. طبق تصاویر درز یافته، می‌دانیم که این کمپانی بیلد جدیدی را هم اکنون برای شرکای خود ارسال کرده است. افشاگر مشهور روسی با نام مستعار WZor ، اولین تصویر از بیلد 10558 ویندوز را منتشر کرد. با اینکه این تصویر چیز زیادی با خود ندارد، اما می‌تواند نشان از عرضه یک بیلد جدید در آینده نزدیک باشد.

هنوز مشخص نیست که بیلد 10558 در اختیار کاربران شرکت کننده در برنامه ویندوز اینسایدر قرار گیرد و احتمال آن نیز ضعیف است اما تمامی تغییرات این بیلد در بیلد آتی که برای کاربران ویندوز اینسایدر عرضه می‌شود، گنجانده خواهد شد. آخرین بیلد ارائه شده برای کاربران ویندوز اینسایدر 10547 است که تنها برای کاربران شرکت کننده در حلقه سریع در دسترس می‌باشد، این بیلد با تغییرات مفیدی از جمله افزودن سطر چهارم به کاشی‌های زنده استارت منو، رفع مشکلات استارت منو و کورتانا و بروزرسانی اغلب اپلیکیشن‌های پیش فرض همراه بود.


افزون بر نسخه جدید برای کاربران PC ، مایکروسافت هم زمان مشغول کار بر روی بیلد جدیدی از ویندوز 10 موبایل برای کاربران ویندوز اینسایدر است که به گفته آقای گابریل آئول، پس از رویداد روز سه شنبه منتشر می‌شود. از آنجایی که ویندوز 10 موبایل در ماه نوامبر عرضه می‌شود، انتظار می‌رود که طی سی روز آتی شاهد ارائه بیلد‌های آزمایشی متعددی باشیم.


WZor وعده تصاویر و جزئیات جدیدی از بیلد 10558 ویندوز 10 را داده است.

جستجو

مهمترین مطالب

ساخت برنامه های ویندوز 10 بدون نیاز به برنامه نویسی

در گذشته برای ساخت برنامه های ویندوز حتما باید برنامه نویسی و کار با برنامه های ویژوال استدیو را فرا میگرفتید. اما مایرگزوسافت در اقدامی با ساخت یک سایت برای سخت نرم افزار این روند را به چالش کشیده است. با استفاده از این سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی میتوانید برای ویندوز 10 برنامه بسازید.

در ادامه مطلب درباره ساخت برنامه برای ویندوز 10 بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بیشتر توضیح خواهیم داد.

آموزش نصب همزمان دو برنامه در یک گوشی اندرویدی

زمان هایی است که میخواهید یک نرم افزار مانند وایبر یا تلگرام را دو بار روی تلفن همراه خود نصب کنید و دو اکانت روی آنها داشته باشید.

با استفاده از این آموزش به سادگی میتوانید این کار را انجام دهید.

در این مطلب آموزش نصب همزمان دو برنامه در یک گوشی اندرویدی را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش غیر فعال کردن اعلان یک نرم افزار در اندروید

همه کاربران با اعلانات در گوشی های اندروید آشنا هستند و برایشان کاربرد بسیاری دارد. ممکن است بخواهید اعلان یک نرم افزار را در اندروید غیر فعال کنید تا در نوار اعلانات دیگر اثری از آن نرم افزار مشاهده نکنید.

در ادامه مطلب روش غیر فعال کردن اعلان یک نرم افزار در اندروید را آموزش خواهیم داد.

تغییر سریع حروف کوچک و بزرگ به یکدیگر در Word

در زبان انگلیسی حروف به صورت کوچک و بزرگ وجود دارد. به همین منظور در زمان تایپ یک متن انگلیسی باید تمامی حروف اول جملات به صورت بزرگ باشند.

حال فرض کنیم که مطلبی را دانلود کرده اید اما حروف آن تماما کوچک یا بزرگ است و شما میخواهید آن را به سرعت درست کنید.

روشی وجود دارد که به راحتی میتوانید این مشکل را حل کنید.

در این مطلب آموزش تغییر سریع حروف کوچک و بزرگ به یکدیگر در Word را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش ضبط صدا در کامپیوتر

بعضی کاربران به دنبال ضبط صدای خود در کامپیوتر هستند و به دنبال نرم افزار های متعدد میگردند. سیستم عامل ویندوز به صورت پیش فرض نرم افزاری برای ضبط صدا در خود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.

در ادامه مطلب روش ضبط صدا با استفاده از نرم افزار ویندوز را آموزش خواهیم داد.

مطالب مرتبط