مطلبی در این مجموعه منتشر نشده است. در صورتی که زیر مجموعه ها در این صفحه نمایش داده شود ممکن است مطالبی در زیر مجموعه ها جهت منتشر وجود داشته باشد.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش محاسبه حجم اشغال شده توسط مترو های ویندوز 8.1

امروزه اکثر کاربران از ویندوز های 8 و 8.1 استفاده میکنند. اگر از این ویندوز استفاده کرده باشید با صفحه جذاب مترو آن آشنایی دارید. این صفحه شامل کاشی هایی است که میانبر دسترسی به نرم افزار های نصب شده را فراهم میکند. ممکن است بخواهید بدانید فضایی که این مترو ها بر روی هارد دیسک اشغال میکنند چقدر است.

در ادامه مطلب روش محاسبه حجم اشغال شده توسط مترو ویندوز را آموزش خواهیم داد.

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام


معروف ترین شبکه اجتماعی حال حاضر اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی در حقیقت یک نرم افزار اشتراک گذاری تصاویر است که در اندروید و آیفون میتوانید از آن استفاده کنید.

 

اولین و ابتدایی ترین کاری که در اینستاگرام باید بلد باشید، اشتراک گذاری تصویر است.

در این مطلب آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام را بازگو خواهیم کرد.

آموزش واتس اپ

یکی از معروف ترین نرم افزار های ارتباطی و چت، واتس اپ نام دارد. این نرم افزار سرعت بسیار خوبی دارد و در ضعیف ترین گوشی های اندرویدی و با سرعت بسیار اندکی از اینترنت نیز کار میکند.

روش کار با این نرم افزار بسیار ساده و راحت است.

در این مطلب آموزش کار با واتس اپ را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش تایپ کارکترهای خاص در ویندوز

حتما بعضی از کارکترهای خاص را دیده اید و همیشه میخواستید بدانید که چگونه این کارکتر های را میتوان تایپ کرد. با استفاده از Charmap میتوانید کارکتر های خاص مانند œ یا ® و یا دیگر کارکترهای خاص و عجیب را در هر مکان تایپ کنید.

در ادامه مطلب روش تایپ این کارکترهای خاص را آموزش میدهیم

بهترین روش عکاسی از آتش بازی با تلفن همراه

تلفن های همراه امروزی دارای دوربین های بسیار قدرتمندی هستند. شما میتوانید به کمک این دوربین ها تصاویر بسیار زیبایی بگیرید.

اما زمانی که میخواهید از یک آتش بازی عکس بگیرید در بیشتر موارد این عکس خراب میشود. روشی وجود دارد که به سادگی میتوانید یک عکس زیبا از آتش بازی های مختلف بگیرید.

در این مطلب بهترین روش عکاسی از آتش بازی با تلفن همراه را بازگو خواهیم کرد.

مطالب مرتبط