آموزش ایجاد هدر و فوتر متفاوت در Word 2013

3.25 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.25 (2 Votes)

آموزش ایجاد هدر و فوتر متفاوت در Word 2013

اگر با نرم افزار Word کار کرده باشید و بخواهید سربرگ برای صفحه های ورد طراحی کنید خواهید دید که تمام صفحات ورد شما دارای یک سربرگ و یا پاورقی مشترک خواهد شد. اما ممکن است بخواهید سربرگ های متفاوت برای صفحات خود ایجاد کنید.

در ادامه مطلب روش ایجاد سربرگ و پاورقی های متفاوت در ورد 2013 و 2010 را آموزش خواهیم داد.

از زبانه Page Layout روی گزینه Breaks کلیک کنید تا منوی کرکره ای آن را مشاهد کنید. اکنون گزینه Continuous را انتخاب کنید.
 
اکنون به صفحه بعد از آن صفحه بروید و روی قسمت Header و یا Footer صفحه دو بار کلیک کنید. پس از اینکار مشاهده میکنید که دکمه Link to Previuos در قسمت منوی ورد فعال شده است، با کلیک روی آن (فقط یکبار) میتوانید این پیوند سربرگ ها و یا پانوشته ها را قطع نمایید و فقط یک کار میماند آن هم سربرگ یا پانوشت را تغییر دهید و در قسمت خالی صفحه کلیک کنید. تا قسمت سربرگ بسته شود.

اکنون هدر یا فوتر صفحه شما با هدر یا فوتر صفحه قبل متفاوت خواهد بود.

جستجو

مهمترین مطالب

آشنایی با ورژن های ویندوز 10

نسخه های متفاوتی از ویندوز 10 وجود دارد که اغلب کاربران برای انتخاب ورژن مناسب برای سیستم خود دچار مشکل میشوند و نمیتوانند بهترین نسخه را انتخاب کنند.

در ادامه مطلب با ورژن های مختلف ویندوز 10 بیشتر آشنا خواهید شد.

غیرفعال کردن همه اعلانات و صدای های سامسونگ

ممکن است بخواهید تمامی صداهای گوشی خود را در زمان مشخصی ببندید تا صدایی از گوشی شما شنیده نشود. گوشی های سامسونگ قابلیتی دارند که با تنظیم آن میتوانید تمامی صداهای گوشی را غیر فعال کنید.

در ادامه مطلب روش غیر فعال کردن تمامی صداهای گوشی سامسونگ را آموزش خواهیم داد.

آموزش پیدا کردن لینک حساب کاربری در لاین

در نرم افزار لاین میتوانید لینک مستقیم اکانت خود را به دوستانتان بدهید تا آنها شما را از این طریق پیدا کنند.

اگر روش دسترسی به این لینک را نمیدانید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

در این مطلب آموزش پیدا کردن لینک حساب کاربری در لاین را یرای شما آماده کرده ایم.

دلیل هنگ کردن کامپیوتر و لپ تاپ


از جمله آزاردهنده ترین مشکلات کامپیوتر هنگ کردن یا به اصطلاح یخ زدن کامپیوتر است. در این حالت کامپیوتر شما دچار سرعت بسیار بسیار پایین میشود و در بسیاری از مواقع به طور کامل از کار می افتد و تنها راه رهایی از این حالت ریستارت کردن کامپیوتر است.

این مشکل ممکن است به دلایل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد و اگر سخت افزاری باشد تعداد دفعاتی که با آن روبرو میشوید بسیار زیاد است.

در این مطلب دلایل هنگ کردن ویندوز را بررسی خواهیم کرد.

آموزش خرید از علی اکسپرس

سایت های خرید اینترنتی بسیاری در فضای مجازی وجود دارد که البته اکثر این سایت ها امکان ارسال کالا به ایران را ندارند. بعضی از سایت های خارجی وجود دارد که میتوانید از آنها خرید کرده و اگر آن کالا امکان ارسال به ایران را داشته باشد برایتان پست شود تا کالای مورد نظر به دستتان برسد.


در ادامه مطلب روش خرید از سایت علی اکسپرس را آموزش خواهیم داد.

مطالب مرتبط