قرار بسیار مهمی دارید اما فراموش کرده اید که تلفن همراه خود را به شارژ بزنید و تنها 10 دقیق فرصت دارید که تلفن را شارژ کنید.
قطعا در 10 دقیقه نمیتوانید بیشت از 5 تا 10 درصد باتری خود را شارژ کنید. اما کارهایی است که با انجام آن میتوانید سرعت شارژ شدن را تا 2 برابر افزایش دهید
در ادامه مطلب روش هایی برای سریع شارژ شدن تلفن همراه را آموزش خواهیم داد.
سیستم عامل جدید اپل قابلیت های بسیاری دارد. یکی از قابلیت های آن WiFi-Assist میباشد، این قابلیت برای استفاده بهتر از اینترنت و داشتن کیفیت و سرعت بالاتر هنگام استفاده از اینترنت در گوشی میباشد.
این امکان باعث میشود تا در صورتیکه ارتباط اینترنت وایرلس شما ضعیف شد به صورت خودکار از اینترنت سیم کارت استفاده کرده تا افت سرعتی را کاربر مشاهده نکند.
این امکان در کشور ما به علت وجود اینترنت های حجمی با قیمت های بالا برای کاربران ممکن است دردسر ایجاد کرده و حجم اینترنت را به صورت ناخواسته مصرف نمایید.
در ادامه مطلب روش غیر فعال کردن قابلیت Wifi-Assist را در iOS 9 آموزش خواهیم داد.
اینترنت به بخش بسیار مهمی از زندگی انسان های امروزی تبدیل شده است. شما برای اتصال به اینترنت چند روش دارید. یکی از روش های اصلی اتصال به مودم وایرلس است. از طریق مودم وایرلس میتوانید بدون کابل و از طریق چندین دستگاه به اینترنت متصل شوید.
اما این اتصال آسان دردسر هایی نیز دارد. برای مثال مهمانی به منزل شما می آید و از شما درخواست رمز مودم را میکند. دادن رمز مودم یعنی استفاده آن شخص از اینترنت شما و مصرف ترافیک شما. قطعا برای شما سخت است که رمز را به او ندهید.
در این مطلب روشی به شما آموزش میدهیم که به کمک آن با خیال راحت میتوانید رمز خود را به دوستانتان بدهید، اما آن ها نمیتوانند از اینترنت شما استفاده کنند.
اگر با نرم افزار Word کار کرده باشید و بخواهید سربرگ برای صفحه های ورد طراحی کنید خواهید دید که تمام صفحات ورد شما دارای یک سربرگ و یا پاورقی مشترک خواهد شد. اما ممکن است بخواهید سربرگ های متفاوت برای صفحات خود ایجاد کنید.
در ادامه مطلب روش ایجاد سربرگ و پاورقی های متفاوت در ورد 2013 و 2010 را آموزش خواهیم داد.
تبلیغ در اینترنت به یکی از صنعت های اصلی در زمینه تبلیغات تبدیل شده است. شاید شما هم بخواهید از این نوع تبلیغات استفاده کنید و خود را در معرض دید قرار دهید. قبل از هر کاری نیاز دارید اطلاعات مختصری در مورد تبلیغات اینترنتی بدانید.
در این مطلب هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید را به شما خواهیم گفت.
تبلیغات اینترنتی، متضمن هزینه پایین و با صرفه بوده و فضایی کاملا تجاری جهت افزایش فروش فراهم میکند. هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت و در نهایت، افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا، افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب سایت از مهمترین ویژگی های این نوع از تبلیغ است.
به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی حاصل میکنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی در جهان درصد زیادی از هزینههای تبلیغاتی آنها صرف تبلیغات آنلاین میشود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.
مطمئن ترین تعامل اینترنتی
بدون شک تبلیغات اینترنتی مطمئن ترین روش ارتباط دو طرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است و از آنجایی که مخاطبان هم تبلیغات را دریافت میکنند و هم میتوانند بازخورد بدهند و سوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند، تبدیل به پر طرفدارترین روش تبلیغات شده اند.
در این تبلیغات به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، میتوان پیامها را به گونه ای طراحی کرد تا برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، سودمند باشد. در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با شناسایی دقیق مخطبان، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست آوردید و به راحتی پیام آگهی بسیار جذاب تری طراحی کنید.
شانس خود را افزایش دهید.
در این نوع از تبلیغات شانس با شماست، زیرا به راحتی میتوانید، پس از نمایش آگهی بلافاصله فروش را آغاز کنید. در تبلیغات اینترنتی از روشهای متعددی، برای جذب مشتری، به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات ایستا یا پویا استفاده میشود که غالبا بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات تنظیم میشوند. توجه داشته باشید که چون تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس میباشد لذا موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود و درست به همین علت شانس زیادی برای جلب مخاطب خواهد داشت.
یک پیوند مستقیم و اثر بخش
واضح است که میتوانید، با کمک تبلیغات اینترنتی و با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم سازید. این قابلیت غالبا منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود. حال، اگر به سه ویژگی منحصر به فرد که عبارتند از نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان به دلیل ماهیت دیجیتالی این نوع از تبلیغات توجه کنید، خواهید دید که از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی استفاده میکند.