آشنایی با آفیس 2016

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

آشنایی با آفیس 2016

آفیس جدید شرکت مایکروسافت که کاربران زیادی منتظر ارائه آن هستند با نام آفیس 2016 وارد بازار خواهد شد و ویژگی های بسیاری به آن اضافه شده است.

در ادامه مطلب با آفیس جدید مایکروسافت بیشتر آشنا خواهید شد.

توانایی ویرایش گروهی اسناد در یک زمان، همسان‌ سازی فایل‌ها در فضای ابری وان درایو از جمله ویژگی‌ های شاخص آفیس 2016 هستند. مایکروسافت همزمان با اعلام تاریخ عرضه رسمی آفیس 2016 به بیان گوشه‌ای از ویژگی‌ های جدیدی که آفیس 2016 در اختیار مدیران IT و کسب‌ و کارهایی که به دنبال استقرار نرم‌افزارها هستند، پرداخت.

 

مایکروسافت اعلام کرد، مشتریان Office 365 ProPlus و افرادی که برای استفاده از آفیس حق اشتراک سازمانی آن‌ را پرداخت میکنند، Current Branch را دریافت خواهند کرد، به‌ عبارت دیگر، این مشتریان جدیدترین ویژگی‌ های به‌ روز شده و به‌ روزرسانی‌های امنیتی را در تاریخ 22 سپتامبر دریافت خواهند کرد. این نسخه شامل برنامه‌ های به‌ روز شده آفیس 2016 خواهد بود. اما بر مبنای بازخوردهای مصرف‌کنندگان، مایکروسافت میگوید، یک مدل به‌ روزرسانی جدیدی به نام Current Branch را ویژه کسب‌ و کارها عرضه میکند، سیستم به‌ روزرسانی جدید مایکروسافت بر مبنای سه الگوی زیر کار میکند:

Current Branch : جدیدترین ویژگی‌ های آفیس را در سریع‌ ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار میدهد. کاربران این گروه به‌ روزرسانی‌های امنیتی را ماهانه دریافت خواهند کرد.

Current Branch for Business : کاربران این گروه ویژگی‌ های جدید را هر چهار ماه یک‌ بار دریافت میکنند.

First Release for Current Branch for Business : به کاربران اجازه میدهد تا فرصت آزمایش محصولات را قبل از گروه Current Branch در اختیار داشته باشند.

مدل به‌ روزرسانی Current Branch ویژه سازمان‌ هایی در نظر گرفته شده که تمایل دارند ویژگی‌ های جدید آفیس 2016 قبل از آنکه ویژگی‌های جدید را به‌طور رسمی مورد استفاده قرار دهند، آزمایش کنند. مایکروسافت بنا به درخواست‌ های مطرح شده از سوی مدیران IT سه قابلیت ویژه را در توزیع جدید آفیس 2016 اضافه کرده است. این ویژگی‌ها عبارتند از:

BITS (سرنام  Background Intelligent Transfer Service) برای کنترل ترافیک شبکه زمانیکه به‌ روزرسانی‌ها استقرار مییابد مورد استفاده قرار میگیرد.

پیشگیری از فقدان اطلاعات DLP (سرنام Data Loss Prevention)، با استفاده از این ویژگی داده‌های شما در هر مکانی در دسترس بوده، قابل انتقال بوده یا به اشتراک قرار خواهد گرفت.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش تغییر فونت در اندروید

بیشتر گوشی های اندروید دارای یک نوع فونت ساده هستند و قابلیت تغییر ندارند.

اما شاید بخواهید این فونت را تغییر دهید و فونت جدیدی روی تلفن همراه خود نصب کنید.

در این مطلب آموزش تغییر فونت در اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش جلوگیری از دانلود خودکار فایل در تلگرام

زمانی که فردی در تلگرام یک فایل برای شما ارسال میکند، نرم افزار به صورت خودکار آن را دانلود میکند.

اما شاید به دلایلی بخواهید این دانلود را قطع کنید.

در این مطلب آموزش جلوگیری از دانلود خودکار فایل در تلگرام را برای شما آماده کرده ایم.

انتشار بیلد 10581 برای ویندوز 10 موبایل

اگر از جمله کاربران دریافت سریع آپدیت های مایکروسافت هستید با پیغام به روز رسانی جدید ویندوز 10 موبایل مواجه شده اید. این آپدیت با بیلد 10581 نام گذاری شده است.

در ادامه مطلب درباره بیلد 10581 ویندوز 10 موبایل بیشتر توضیح خواهیم داد.

IP چیست و چگونه میتوان آن را تغییر داد

IP چیست؟

IP آدرس به آدرس منظقه ای موجود در هر کامپیوتر میگویند. هر دستگاه کامپیوتری یک آدرس آی پی دارد که مشخص کننده آن دستگاه است. به زبان ساده تر آی پی را میتوان اسم و فیمبل یک دستگاه در اینتنرنت نامید که مشخص میکند کامپیوتر شما در کجاست.

در این مطلب آموزش تغییر آی پی را به شما توضیح خواهیم داد.

آموزش خش گیری سی دی

حتما برایتان پیش آمده است بعد از مدتی استفاده از CD یا DVD خش هایی بر روی آن پدیدار میشود که به مرور زمان باعث میشود تا دستگاه های پخش برای خواندن آن با مشکل مواجه شوند.

در ادامه مطلب روش خش گیری CD را آموزش خواهیم داد.