Error
  • You are not authorised to view this resource.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش اضافه کردن مناسبت های مذهبی به Outlook 2013

یکی از ویژگی های نرم افزار Outlook داشتن تقویم و گنجاندن مناسبت های خاص در آن است. در این نرم افزار با این که ایران را در لیست خود ندارد ولی مناسبت های اسلامی را در خود جای داده است.

در ادامه مطلب نحوه فعال کردن مناسبت های اسلامی را آموزش خواهیم داد.

آموزش تغییر فونت در اندروید

بیشتر گوشی های اندروید دارای یک نوع فونت ساده هستند و قابلیت تغییر ندارند.

اما شاید بخواهید این فونت را تغییر دهید و فونت جدیدی روی تلفن همراه خود نصب کنید.

در این مطلب آموزش تغییر فونت در اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش فعال کردن Screen Saver در ویندوز 10

در نسخه های قدیمی تر ویندوز فعال کردن اسکرین سیور همانند هم بودند ولی در ویندوز 10 این عمل کمی متفاوت است.

در ادامه مطلب روش فعال کردن Screen Saver در ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

آموزش انتقال اعتبار در سیم کارت های همراه اول

نام اولین اپراتور تلفن همراه در ایران همراه اول است. این اپراتور به دلیل سابقه بلند مدت خود کاربران زیادی دارد.

شرکت همراه اول همیشه در ارائه خدمات به کاربران پیشتاز بوده است. از جمله خدمات بسیار کارآمد همراه اول میتوان به انتقال اعتبار اشاره کرد.

شما میتوانید از خطوط اعتباری و دائمی به خطوط اعتباری شارژ بفرستید.

 

در این مطلب آموزش انتقال اعتبار در سیم کارت های همراه اول را برای شما آماده کرده ایم.

هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید

تبلیغ در اینترنت به یکی از صنعت های اصلی در زمینه تبلیغات تبدیل شده است. شاید شما هم بخواهید از این نوع تبلیغات استفاده کنید و خود را در معرض دید قرار دهید. قبل از هر کاری نیاز دارید اطلاعات مختصری در مورد تبلیغات اینترنتی بدانید.

 

در این مطلب هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید را به شما خواهیم گفت.

 

تبلیغات اینترنتی، متضمن هزینه پایین و با صرفه بوده و فضایی کاملا تجاری جهت افزایش فروش فراهم میکند. هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت و در نهایت، افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا، افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب سایت از مهمترین ویژگی های این نوع از تبلیغ است.
 
به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی حاصل میکنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی در جهان درصد زیادی از هزینه‌های تبلیغاتی آنها صرف تبلیغات آنلاین میشود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.
 
مطمئن ترین تعامل اینترنتی
بدون شک تبلیغات اینترنتی مطمئن ترین روش ارتباط دو طرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است و از آنجایی که مخاطبان هم تبلیغات را دریافت میکنند و هم میتوانند بازخورد بدهند و سوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند، تبدیل به پر طرفدارترین روش تبلیغات شده اند.
 
در این تبلیغات به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، میتوان پیامها را به گونه ای طراحی کرد تا برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، سودمند باشد. در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با شناسایی دقیق مخطبان، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست آوردید و به راحتی پیام آگهی بسیار جذاب تری طراحی کنید.
 
شانس خود را افزایش دهید.
در این نوع از تبلیغات شانس با شماست، زیرا به راحتی میتوانید، پس از نمایش آگهی بلافاصله فروش را آغاز کنید. در تبلیغات اینترنتی از روشهای متعددی، برای جذب مشتری، به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات ایستا یا پویا استفاده میشود که غالبا بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات تنظیم میشوند. توجه داشته باشید که چون تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس میباشد لذا موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود و درست به همین علت شانس زیادی برای جلب مخاطب خواهد داشت.
 
یک پیوند مستقیم و اثر بخش
واضح است که میتوانید، با کمک تبلیغات اینترنتی و با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم سازید. این قابلیت غالبا منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود. حال، اگر به سه ویژگی منحصر به فرد که عبارتند از نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان به دلیل ماهیت دیجیتالی این نوع از تبلیغات توجه کنید، خواهید دید که از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی استفاده میکند.

مطالب مرتبط