مطلبی در این مجموعه منتشر نشده است. در صورتی که زیر مجموعه ها در این صفحه نمایش داده شود ممکن است مطالبی در زیر مجموعه ها جهت منتشر وجود داشته باشد.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش استفاده از قابلیت Smart Stay سامسونگ در دیگر گوشی های اندروید

یکی از قابلیت های گوشی های سامسونگ Smart Stay میباشد. این قابلیت امکان روشن ماندن صفحه گوشی به هنگام مطالعه را میدهد و تا زمانی که چشمان شما به صفحه گوشی باشد گوشی به حالت اسکرین لاک نخواهد رفت.

در ادامه مطلب روش استفاده از قابلیت Smart Stay سامسونگ در دیگر گوشی های اندرویدی را آموزش خواهیم داد.

آموزش اتصال بی سیم دو کامپیوتر

 

زمان هایی وجود دارد که میخواهید دو کامپیوتر را از طریق بی سیم به هم متصل کنید. مانند زمان هایی که میخواهید به صورت شبکه به بازی بپردازید، یا زمانی که میخواهید دو کامپیوتر را در شرکت به هم متصل کنید.

روش اتصال از طریق کابل کمی پر دردسر و پر هزینه است. اما شما به راحتی میتوانید بدون استفاده از کابل کامپیوتر ها را به هم متصل نمایید.

در این مطلب آموزش اتصال بی سیم دو کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک در مک

سیستم عامل مک نیز مانند دیگر سیستم عامل ها دارای نرم افزار های متعددی میباشد که این نرم افزار ها را میتوانید از فروشگاه اپل با نام اپل استور دریافت کنید. خاصیتی که در برنامه اپل استور قرار داده شده است قابلیت آپدیت خودکار نرم افزار ها است. شاید کاربران نخواهند این قابلیت به صورت خودکار این کار را انجام دهد به علت محدودیت حجم اینترنت که ممکن است بدون اطلاعات حجم اینترنت کاربر مصرف شود.

در ادامه مطلب روش غیر فعال سازی آپدیت خودکار نرم افزار ها در مک را آموزش خواهیم داد.

آموزش جلوگیری از دانلود اتوماتیک ویندوز 10

ویندوز جدید مایکروسافت که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و میتوانند ویندوز خود را به ویندوز 10 به روز رسانی کنند. اما بعضی از کاربران نیز نمیخواهند به ویندوز 10 مهاجرت کنند.

در ادامه مطلب روش جلوگیری از دانلود خودکار ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

آموزش ساخت Public Chat وایبر

پابلیک چت یا به لاتین Public Chat نام سرویس جدید وایبر است. در این سرویس یک فرد صاحب صفحه ای میشود که دیگران آن را دنبال میکنند. پس از Follow شدن این صفحه توسط افراد، تمامی نوشته های این صفحه برای آن فرد نمایش داده میشود و فرد میتواند مطالب را لایک کند. اما قابلیت نوشتن مطلب در این صفحه را ندارد.

اما بسیاری از افراد دوست دارند یک صفحه چت عمومی بسازند.

در این مطلب آموزش ساخت این صفحه را بازگو خواهیم کرد.

مطالب مرتبط