مطلبی در این مجموعه منتشر نشده است. در صورتی که زیر مجموعه ها در این صفحه نمایش داده شود ممکن است مطالبی در زیر مجموعه ها جهت منتشر وجود داشته باشد.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش اسکن اتوماتیک USB با استفاده از Kaspersky

نرم افزار آنتی ویروس کاسپرسکی یکی از قدرتمند ترین آنتی ویروس های ساخته شده میباشد. با استفاده از این آنتی ویروس میتوانید فلش خود را به صورت اتوماتیک در هنگام اتصال چک نمایید.

در ادامه مطلب روش اسکن خودکار با استفاده از کاسپرسکی را آموزش خواهیم داد.

آموزش غیرفعال کردن Hibernate در ویندوز 10

قابلیت Hibernate در ویندوز برای خاموش کردن سیستم و راه اندازی سریع آن استفاده میشود. کاربرانی که از هارد های SSD استفاده میکنند احتیاجی به این گزینه ندارند و میتوانند فایل مربوطه Hiberfil.sys را حذف کنند.

در ادامه مطلب روش غیرفعال Hibernate در ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

ذخیره نقشه در Google Map

گوشی های اندروید به صورت پیش فرض دارای نرم افزار Google Map است. این نرم افزار با اینترنت کار میکند. شما میتوانید با ورود به این نرم افزار یک نقشه کامل از محیط مورد نظر خود داشته باشید.

اما اصلی ترین مشکل این نرم افزار، آنلاین بودن آن است. شما برای هر بار استفاده از این نرم افزار باید نقشه ها را Load کنید. اما روشی وجود دارد که در آن میتوانید نقشه ها را به راحتی ذخیره کنید و در آینده از آن به صورت آفلاین استفاده نمایید.

در این مطلب آموزش ذخیره نقشه های گوگل مپ و استفاده آفلاین از آن را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش فعال کردن افزونه های غیر فعال شده در فایرفاکس 40

در نسخه 40 فایرفاکس، این مرورگر به صورت خودکار افزونه هایی که توسط شرکت فایرفاکس تایید نشده اند را غیر فعال میکند. این مسئله به دلایل امنیتی است.

اما شاید شما بخواهید مجددا این افزونه ها را فعال کنید.

در این مطلب آموزش فعال کردن افزونه های غیر فعال شده در فایرفاکس 40 را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش اینستاگرام

یکی از شبکه های اجتماعی که برای اشتراک گذاری عکس بکار میرود اینستاگرام نام دارد، این نرم افزار از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار است و به کاربران آن هر روز افزوده میشود.

در ادامه مطلب کار با اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

مطالب مرتبط