06/18 1394

آموزش اضافه کردن یک پوشه به Quick Access در ویندوز 10

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

آموزش اضافه کردن یک پوشه به Quick Access در ویندوز 10

در ویندوز 10 بخش Quick Access بیشتر از پیش نمایان شده است و کارایی بیشتری دارد. اما شاید بخواهید یک پوشه پر استفاده را در این بخش قرار دهید.

در این مطلب آموزش اضافه کردن یک پوشه به Quick Access در ویندوز 10 را برای شما آماده کرده ایم.

برای سنجاق نمودن پوشه به منوی Quick Access ، ابتدا File Explorer ویندوز را فراخوانی کنید. برای این کار میتوانید ابتدا روی دکمه‌ Start کلیک کرده و در منوی Start بر روی File Explorer کلیک کنید.


اکنون به محلی که پوشه‌ مورد نظرتان در آن قرار دارد بروید و بر روی پوشه کلیک کنید تا پوشه به حالت انتخاب دربیاید.


اکنون در نوار بالای پنجره و در تب Home بر روی Pin to Quick Access کلیک کنید.


خواهید دید که پوشه به منوی Quick Access اضافه میگردد.


به جای این کار میتوانید برای اضافه کردن پوشه به منوی دسترسی سریع، بر روی پوشه‌ مورد نظر راست‌کلیک کنید و در منوی پدیدار شده Pin to Quick access را برگزینید.


همچنین به جای روش‌ های فوق میتوانید به وسیله‌ موس، از روش Drag & Drop استفاده کنید. کافی است پوشه را توسط ماوس بگیرید، آن را بکشید و در محدوده‌ Quick Acess رها کنید.

برچسب ها ویندوز 10, آموزش ویندوز 10, ترفند ویندوز 10