Error
  • You are not authorised to view this resource.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش ثبت نام در سایت هایی که نیاز به تایید با SMS دارند

بعضی از سایت های اینترنتی برای ثبت نام در آنها احتیاج دارند تا تایید ثبت نام را به وسیله کدی که با SMS برایتان ارسال میکنند انجام دهید. در این سایت ها ممکن است کشور ایران پشتیبانی نشود و یا فقط مخصوص کشور خاصی باشد.

در ادامه مطلب روش ثبت نام در سایت هایی که نیاز به تاییدیه با SMS دارند را آموزش خواهیم داد.

برای این کار کافی است  به سایت های زیر مراجعه کنید:


receivefreesms.com

freeonlinephone.org

receivesmsonline.net


تعداد زیادی شماره از کشورهای مختلف در این سایت ها وجود دارد که میتوانید از هر کدام به دلخواه استفاده کنید. بعد از اینکه سایت مربوطه به شماره ای که در ثبت نام وار کردید پیامک ارسال کرد، کافی است به قسمت Read Received SMS همان شماره رفته و پیامک را مشاهده کنید.

آموزش باز کردن عکس در ویندوز 10 با Windows Photo Viewer

در ویندوز جدید مایکروسافت ویژگی های بسیاری قرار داده شده، در کنار ویژگی های جدید بعضی از امکانات قبلی ویندوز حذف شده است که بسیاری از کاربران را ناراضی کرده است. یکی از این قابلیت ها امکان مشاهده تصاویر با نرم افزار پیش فرض Windows Photo Viewer میباشد.

در ادامه مطلب روش فعال سازی Windows Photo Viewer در ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

آموزش ایجاد آیکون دسکتاپ مرورگر Edge در ویندوز 10

در ویندوز 10 مرورگر جدید مایکروسافت ارائه شد تا کاربران با این مرورگر جدید مایکروسافت آشنا شوند و بتوانند از آن استفاده کنند. برای دسترسی سریع به این مروگر میتوانید آیکون آن را در دسکتاپ ویندوز قرار دهید.

در ادامه مطلب روش قرار دادن آیکون مرورگر Edge در دسکتاپ ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

آموزش ساخت میانبر برای Hibernate

یکی از امکانات ویندوز قابلیت هایبرنیت کردن آن است. با این روش میتوانید کامپیوتر خود را در هر مرحله از کار هستید خاموش کرده و بعد از روشن کردن سیستم کار خود را از همان مرحله ادامه دهید و هیچ یک از اطلاعات شما حذف نخواهد شد.

در ادامه مطلب روش ساخت یک میانبر برای Hibernate کردن سیستم را آموزش خواهیم داد.

هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید

تبلیغ در اینترنت به یکی از صنعت های اصلی در زمینه تبلیغات تبدیل شده است. شاید شما هم بخواهید از این نوع تبلیغات استفاده کنید و خود را در معرض دید قرار دهید. قبل از هر کاری نیاز دارید اطلاعات مختصری در مورد تبلیغات اینترنتی بدانید.

 

در این مطلب هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید را به شما خواهیم گفت.

 

تبلیغات اینترنتی، متضمن هزینه پایین و با صرفه بوده و فضایی کاملا تجاری جهت افزایش فروش فراهم میکند. هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت و در نهایت، افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا، افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب سایت از مهمترین ویژگی های این نوع از تبلیغ است.
 
به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی حاصل میکنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی در جهان درصد زیادی از هزینه‌های تبلیغاتی آنها صرف تبلیغات آنلاین میشود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.
 
مطمئن ترین تعامل اینترنتی
بدون شک تبلیغات اینترنتی مطمئن ترین روش ارتباط دو طرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است و از آنجایی که مخاطبان هم تبلیغات را دریافت میکنند و هم میتوانند بازخورد بدهند و سوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند، تبدیل به پر طرفدارترین روش تبلیغات شده اند.
 
در این تبلیغات به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، میتوان پیامها را به گونه ای طراحی کرد تا برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، سودمند باشد. در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با شناسایی دقیق مخطبان، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست آوردید و به راحتی پیام آگهی بسیار جذاب تری طراحی کنید.
 
شانس خود را افزایش دهید.
در این نوع از تبلیغات شانس با شماست، زیرا به راحتی میتوانید، پس از نمایش آگهی بلافاصله فروش را آغاز کنید. در تبلیغات اینترنتی از روشهای متعددی، برای جذب مشتری، به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات ایستا یا پویا استفاده میشود که غالبا بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات تنظیم میشوند. توجه داشته باشید که چون تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس میباشد لذا موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود و درست به همین علت شانس زیادی برای جلب مخاطب خواهد داشت.
 
یک پیوند مستقیم و اثر بخش
واضح است که میتوانید، با کمک تبلیغات اینترنتی و با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم سازید. این قابلیت غالبا منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود. حال، اگر به سه ویژگی منحصر به فرد که عبارتند از نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان به دلیل ماهیت دیجیتالی این نوع از تبلیغات توجه کنید، خواهید دید که از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی استفاده میکند.